Shopping i Bangkok eller i Pulau Langkawi

Här får ni fråga, tipsa eller prata om det mesta.
Post Reply
User avatar
xianze
Posts: 1350
Joined: 2002-03-08 15:02:08
Location: Göteborg
Contact:

Shopping i Bangkok eller i Pulau Langkawi

Post by xianze »

Hej 64bits. min mor åker snart ut på en kryssning med ett segelfartyg i Asien och Thailand. Dom skulle blandannat stanna till i Bangkok och i Pulau Langkawi.

Tänkte höra med er om ni har några tips på butiker eller vad man skall handla?

Tänkte skicka med henne några kronor och förhoppningsvis tänkte jag min mor skulle komma hem med en Canon EOS 40d och eventuellt om det finns en Asus EEE.... Har surfat runt litegrand på internet i min strävan efter butiker och annat... Men någon som vet hur priserna är? har hört lite blandat om att det är ungefär samma priser som i Sverige, men vad gäller detta lite mer exakt? övriga tips och trix?

MVH//Jonathan
Workstation: Intel C2D 3ghz, 4gb ram, 20" pivot, 80gb ssd + 2x320gb raid1. Win 7
AtomRoger: Intel Atom 1,66ghz, 2gb ram, 250gb raid1, 2tb lagring, debian.
Laptop: Macbook sötnos (Felicia) 2,4 ghz C2D
noname/whatever
Posts: 683
Joined: 2004-11-27 21:35:18
Location: Skåne.

Re: Shopping i Bangkok eller i Pulau Langkawi

Post by noname/whatever »

xianze wrote:Hej 64bits. min mor åker snart ut på en kryssning med ett segelfartyg i Asien och Thailand. Dom skulle blandannat stanna till i Bangkok och i Pulau Langkawi.

Tänkte höra med er om ni har några tips på butiker eller vad man skall handla?

Tänkte skicka med henne några kronor och förhoppningsvis tänkte jag min mor skulle komma hem med en Canon EOS 40d och eventuellt om det finns en Asus EEE.... Har surfat runt litegrand på internet i min strävan efter butiker och annat... Men någon som vet hur priserna är? har hört lite blandat om att det är ungefär samma priser som i Sverige, men vad gäller detta lite mer exakt? övriga tips och trix?

MVH//Jonathan
Glöm inte handla något till mig så går de säkert bra serru ::)
• ο β ε ο •
User avatar
lither
Hedersbit
Posts: 9507
Joined: 2002-03-09 21:12:13
Location: Göteborg
Contact:

Post by lither »

World Trade Center, såklart.
1. Nigger guy, two words which by themselves are harmless, but when combined they form a verbal missile of hate.
2. Vivaldi
3. Buffalos ...
Post Reply