För mycke personliga frågor och dubbel trådar.

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
EvilGhozt
Posts: 494
Joined: 2002-03-07 22:36:11
Location: Luleå
Contact:

För mycke personliga frågor och dubbel trådar.

Post by EvilGhozt »

Alltså, jag börjar bli ganska så trött på att de bara finns "Favorit" och anda personliga frågor trådar i allmänt... Själv tycker jag de är jobbit när folk skapar såna trådar hela tiden, och speciellt när man har svara på frågorna 7 gånger i andra trådar med samma topic. Men okey, de är ju allmänt, men jag tycker ändå att de spårar ur när 80% av alla inlägg är personliga frågor...

Jag har en känsla av att övrig i forumet inte har samma åsikt (som vanligt med andra ord) :P
User avatar
kloppe
Posts: 288
Joined: 2002-03-10 20:12:14
Contact:

Post by kloppe »

Jag håller med. Det är inte särskilt intressant med trådar om hur långa folk är, vad de har för andranamn och vad de åt till frukost i förrgår. Nån måtta får det vara på frågeställandet.
Jag pallar en ålder-tråd varannan månad ungefär, och kanske några skrivbords- och bild-trådar, men inte mycket mer.

Jag undrar hur många som faktiskt läser igenom och bryr sig om de där trådarna...
User avatar
whiz
Hedersbit
Posts: 5154
Joined: 2002-02-14 22:43:32
Contact:

Post by whiz »

Gör något åt det då! Posta några trådar om sådant som ni vill läsa om, eller strunta helt enkelt i att läsa de trådar ni inte tycker om. Det är ni som besökare som bestämmer :)
» the empire never ended
User avatar
poller
Hedersbit
Posts: 4387
Joined: 2002-03-11 10:33:23
Contact:

Post by poller »

whiz wrote:Gör något åt det då! Posta några trådar om sådant som ni vill läsa om, eller strunta helt enkelt i att läsa de trådar ni inte tycker om. Det är ni som besökare som bestämmer :)
Du förstår väll att man måste posta i alla onödiga trådar för att få mer posts? :P
User avatar
kloppe
Posts: 288
Joined: 2002-03-10 20:12:14
Contact:

Post by kloppe »

whiz wrote:Gör något åt det då! Posta några trådar om sådant som ni vill läsa om, eller strunta helt enkelt i att läsa de trådar ni inte tycker om. Det är ni som besökare som bestämmer :)
Jag brukar inte öht öppna de trådar som är massa såna där frågor, så 50% har jag redan fixat :)
Men den andra hälften har jag lite problem med... jag vete fan vad jag gillar att läsa om egentligen :P
Post Reply