Mac-forum igen...

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Locked
User avatar
Petro
Posts: 293
Joined: 2002-03-09 0:26:03

Mac-forum igen...

Post by Petro »

Vill gärna fortsätta på denna tråd: http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?t=7079 , tycker att det borde testas iaf! Ett bra tillfälle för oss som "älskar men inte vågar Mac", "hatar Mac", osv att kanske våga ta steget och iaf testa Mac!
OS X verkar ha tagits imot med positivism och jag vill gärna se hur folk löser problem i det OS:et, skärmdumpar, osv...
Jag är iofs bara nyfiken på de nya eMac:arna, vore kul om man fick läsa om deras för och nackdelar här...

Ja dra till ett Mac-forum då säger ni... Vill inte det, det är på 64 bits jag vill vara ;).
Den som spar, han har...inga vänner kvar.
none

Re: Mac-forum igen...

Post by none »

Petro wrote:Vill gärna fortsätta på denna tråd: http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?t=7079 , tycker att det borde testas iaf! Ett bra tillfälle för oss som "älskar men inte vågar Mac", "hatar Mac", osv att kanske våga ta steget och iaf testa Mac!
OS X verkar ha tagits imot med positivism och jag vill gärna se hur folk löser problem i det OS:et, skärmdumpar, osv...
Jag är iofs bara nyfiken på de nya eMac:arna, vore kul om man fick läsa om deras för och nackdelar här...

Ja dra till ett Mac-forum då säger ni... Vill inte det, det är på 64 bits jag vill vara ;).
Jo, men det kommer bli ett forum som kommer ta mycket tid från oss moderatorer, då Mac är ett ganska så infekterat ämne, och diverse heta debatter kommer att uppstå.(vilket är lika med merjobb för oss)
User avatar
benjamin
Posts: 6985
Joined: 2002-03-08 0:02:41
Location: Linnéstaden, Göteborg
Contact:

Post by benjamin »

Varför inte testa i 2 veckor och se hur det går?, om det inte går så tar ni bara bort delen, varför inte?

Jag har varken mac eller tillgång till någon men är relativt intresserad.
Redskap: MacBook Pro och 24"-skärm
Server: Powermac Dual G4
-----------------------------------------------------------
Benis.se
Benjaminhasselgren.se
User avatar
linc
Administratör
Posts: 7602
Joined: 2002-02-13 22:22:11
Location: Skåneland
Contact:

Post by linc »

zinko wrote:Varför inte testa i 2 veckor och se hur det går?, om det inte går så tar ni bara bort delen, varför inte?
För att skulle vi besluta oss för att ta bort forumet igen så skulle det bli ett himla liv på den minoritet som vill ha kvar den. ;)
hej.
User avatar
benjamin
Posts: 6985
Joined: 2002-03-08 0:02:41
Location: Linnéstaden, Göteborg
Contact:

Post by benjamin »

linc wrote:
zinko wrote:Varför inte testa i 2 veckor och se hur det går?, om det inte går så tar ni bara bort delen, varför inte?
För att skulle vi besluta oss för att ta bort forumet igen så skulle det bli ett himla liv på den minoritet som vill ha kvar den. ;)
Det är ju det som är meningen ;D

Nämen seriöst så har du rätt, men varför inte MAC få en egen del typ under Köp och sälj-delarna så det inte syns så mkt sen gör typ mig 8) till mod eller något så blir allt bra. *lovar nästan*
Redskap: MacBook Pro och 24"-skärm
Server: Powermac Dual G4
-----------------------------------------------------------
Benis.se
Benjaminhasselgren.se
User avatar
narius
Posts: 1475
Joined: 2002-03-08 14:47:53
Location: Katrineholm
Contact:

Post by narius »

mod2
jag kan tänka mig att vara mod på en sån avdelning.
Jag har inte själv mac men jag tycker att det våre en bra ide
En normal person har ett liv.
En nörd har ett i varje dator.
User avatar
Mr_Lazy
Posts: 1263
Joined: 2002-03-12 8:39:00
Contact:

Post by Mr_Lazy »

zinko wrote:Varför inte testa i 2 veckor och se hur det går?, om det inte går så tar ni bara bort delen, varför inte?

Jag har varken mac eller tillgång till någon men är relativt intresserad.
och även om du bara skulle "testa" i 2 veckor så betyder d massa jobb för linc och resten ( för dom måste ju lägga till en ny del)
.: AMD XP 2400+ | MSI KT-333 ARU | 1024 Mb 333 MHz| |MSI GeForce Ti4400 128Mb & Radeon 7000 64MB| 2x Viewsonic VP171B |IBM 75 GXP 30Gb | SB Audigy | Win2K :.
.: Desk :. .: Samurize:.
Play the system, learn the system, break the system
User avatar
poller
Hedersbit
Posts: 4387
Joined: 2002-03-11 10:33:23
Contact:

Post by poller »

Mr_Lazy wrote:och även om du bara skulle "testa" i 2 veckor så betyder d massa jobb för linc och resten ( för dom måste ju lägga till en ny del)
Det är knappast mer än tre klick bort med phpBBs lekstugegränssnitt. :P
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Post by Jonas Axman »

Låser tråden på grund av moderatorn :P

och angående mac

*nej nej nej nej nej nej nej nej nej*

(just nu)
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
Locked