bok med alla bra grejer från trådarna

Kommentera artiklar, ge förslag, kritisera eller rosa vårt arbete på 64bits.
Post Reply
User avatar
laftaro
Posts: 129
Joined: 2002-09-07 6:28:38
Contact:

bok med alla bra grejer från trådarna

Post by laftaro »

skulle vara sjyst med en innbunden bok(helt),pocket med de guider och alla sjysta moddningar som ni har skapat

från grunden alla basic guider till en välkyld och bra moddning och överclockning
uppbyggt med matrial/artiklar hämtade från trådarna så att alla känner sig delaktiga..

som att sälja en 64bits t-shirt men mer praktiskt och ger bra respons tror jag.. för det är ju jobbit att kolla alla trådar och skriva ut på papper allt

en bok vill jag ha
ps ett avsnitt med alla "extrema moddingar" och misslyckanden..samt överckockningar

ville utveckla tråden överclockning förnybörjare, tycke den inte passade helt under den tråden.
User avatar
syntetisk
Posts: 2708
Joined: 2002-03-28 23:48:58
Location: Uppsala

Post by syntetisk »

Jag skulle kanske vara intresserad av en sån bok... men vem fan orkar fixa den?
User avatar
thimp
Hedersbit
Posts: 1407
Joined: 2002-02-20 19:44:36
Contact:

Post by thimp »

Är verkligen intresset så stort att folk vill betala hundratals kronor för en bok vars innehåll finns gratis och lagligt på nätet?

Jag hade iaf inte gjort det ;)
我思う、ゆえに我あり
User avatar
mirza*
Posts: 1267
Joined: 2002-04-19 15:46:47

Post by mirza* »

thimp wrote:Är verkligen intresset så stort att folk vill betala hundratals kronor för en bok vars innehåll finns gratis och lagligt på nätet?

Jag hade iaf inte gjort det ;)
En liten tidningsliknande grej på billigt papper då?

Sjunker priset direkt :)
IL1
User avatar
Jonas Axman
Übertomte
Posts: 8138
Joined: 2002-02-13 22:25:41
Location: Göteborg
Contact:

Post by Jonas Axman »

Men frågan är om det är praktiskt genomförbart för lilla 64bits? :(
"I have come here to chew bubblegum and kick ass"
"... and I am all out of bubblegum"
User avatar
laftaro
Posts: 129
Joined: 2002-09-07 6:28:38
Contact:

Post by laftaro »

Axman wrote:Men frågan är om det är praktiskt genomförbart för lilla 64bits? :(
varför inte , det går väl och höra sig för hur praktiskt genomförbart det är.... har inte sett nått liknade direkt... kanske inte tittat allt för noga

matrial har ni ju och snyggt "pocket" format kanske inte är så dyrt som det låter... och säkert finns det en krets utanför 64bits som är intresserade.. kolla med bokförlagen om de är intresserade det kan faktiskt finnas någon där som kanske är intresserad att hjälpa till, eller några av datamärkena kanske sponsra.. om man visa vad man kan göra med deras produkter..
:)

men som sagt det var endast en liten idé som jag fick för mig.. dator böcker behöver faktiskt inte vara tråkiga..
User avatar
Nitro
Posts: 1899
Joined: 2002-04-06 11:20:19
Location: Säffle

Post by Nitro »

Jag ska köpa den fall jag har råd....
anotherusername
Posts: 1027
Joined: 2002-03-15 20:07:32

Post by anotherusername »

Köper nog också den om den kommer alltså.
Account removal-requested!
User avatar
Persk
Posts: 562
Joined: 2002-03-07 22:36:41
Contact:

Post by Persk »

Varför inte bara göra en del i forumet med vettiga, nyttiga saker? Man ska inte kunna posta där imho utan det är upp till de ansvariga att föra över saker dit, typ som med nightrider modden.

Kan ju vara bra att ha kvar om man någon gång byter forum, gissar att det fanns mycket spännande som har fallit i glömska från det gamla goda 64.
Post Reply