kan någon fixa en sån här sida till mig..

Avdelningen för programmering, nätverk samt alternativa OS.
Post Reply
User avatar
redalert72
Posts: 45
Joined: 2002-04-04 12:26:49
Location: Götet
Contact:

kan någon fixa en sån här sida till mig..

Post by redalert72 »

jag måste ha en hemsida men jag är kass på html och frontpage, cch andra program orkar jag inte fixa, så om någon hade en komplett sida med startsida,typ 8 undersidor, frames eller ramar, och häls ganska simpel, och ni typ inte är rädd om innehållet skulle jag gärna vilja ha hela sidan och modifiera om till min egen sida, vill ni så kan jag göra reklam för upphovsmannen.

tacksam för svar!

messa mig på icq om svar,
http://www.clanexa.tk
CS-servers, Stats, Forums, downloads, webradio
User avatar
Hans-Eddy
Posts: 749
Joined: 2002-03-10 10:38:48
Location: Göteborg
Contact:

Re: kan någon fixa en sån här sida till mig..

Post by Hans-Eddy »

redalert72 wrote:jag måste ha en hemsida men jag är kass på html och frontpage, cch andra program orkar jag inte fixa, så om någon hade en komplett sida med startsida,typ 8 undersidor, frames eller ramar, och häls ganska simpel, och ni typ inte är rädd om innehållet skulle jag gärna vilja ha hela sidan och modifiera om till min egen sida, vill ni så kan jag göra reklam för upphovsmannen.

tacksam för svar!

messa mig på icq om svar,
Senast jag använde mitt lexikon betydde frame ram. Så att ha antingen eller kan bli keff.
The circle is perfect, but the world isn't round.
The revolution will not be televised, the revolution will be live.
User avatar
redalert72
Posts: 45
Joined: 2002-04-04 12:26:49
Location: Götet
Contact:

Re: kan någon fixa en sån här sida till mig..

Post by redalert72 »

beeraholic wrote:
redalert72 wrote:jag måste ha en hemsida men jag är kass på html och frontpage, cch andra program orkar jag inte fixa, så om någon hade en komplett sida med startsida,typ 8 undersidor, frames eller ramar, och häls ganska simpel, och ni typ inte är rädd om innehållet skulle jag gärna vilja ha hela sidan och modifiera om till min egen sida, vill ni så kan jag göra reklam för upphovsmannen.

tacksam för svar!

messa mig på icq om svar,
Senast jag använde mitt lexikon betydde frame ram. Så att ha antingen eller kan bli keff.
jaja=) sak samma faktist...
http://www.clanexa.tk
CS-servers, Stats, Forums, downloads, webradio
User avatar
alternative
Posts: 256
Joined: 2002-03-08 11:20:20
Location: Nässjö
Contact:

Re: kan någon fixa en sån här sida till mig..

Post by alternative »

redalert72 wrote:
beeraholic wrote:
redalert72 wrote:jag måste ha en hemsida men jag är kass på html och frontpage, cch andra program orkar jag inte fixa, så om någon hade en komplett sida med startsida,typ 8 undersidor, frames eller ramar, och häls ganska simpel, och ni typ inte är rädd om innehållet skulle jag gärna vilja ha hela sidan och modifiera om till min egen sida, vill ni så kan jag göra reklam för upphovsmannen.

tacksam för svar!

messa mig på icq om svar,
Senast jag använde mitt lexikon betydde frame ram. Så att ha antingen eller kan bli keff.
jaja=) sak samma faktist...
samma sak?
ägg==egg ??
egg är ju "eggen" på kniven ;)

hum...
do you see thee alternative?
Post Reply